Äppelmarknaden

Snart är det dags igen för årets Äppelmarknad och Kiviks Båtklubb ansvarar i vanlig ordning för parkeringen uppe på Svabesholms Kungsgård under 2 helger:

• Lördag & Söndag 28-29 september
  • Lördag & Söndag 5-6 oktober

Vår klubb bedriver varje år en rad aktiviteter, bl.a framgångsrik seglarskola som engagerar många ungdomar i olika åldrar. För att kunna fortsätta med detta behöver klubben stå på stabila ben. En av våra absolut största intäktskällor är att just vara PARKERINGSVAKTER samt att ordna CAFÉ i klubbstugan under höstmarknaden i Kiviks hamn.

Vi vädjar nu till er medlemmar, båtägare, seglare, kvinnor, män och ungdomar (min 15år) att ställa upp som funktionär under äppelmarknaden.

Inga förkunskaper krävs, utbildning sker på plats

Reservera redan nu tid i era kalendrar och anmäl er i formuläret nedan, så att du kan ställa upp som parkeringsvakt vid ett eller flera tillfällen på just de tider du kan.

Värva gärna deltagare från den yngre generationen.

Frågor kan skickas till funktionar@kiviksbatklubb.se